FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Dla pracodawców

Jak mogę zorganizować personel dla mojej firmy?

Należy wypełnić krótki formularz dostępny pod adresem www.fitjob.pl/rejestracja/ . Po sprawdzeniu danych firmy udzielimy Państwu dostęp do Panelu Pracodawcy, gdzie szybko i wygodnie można zorganizować Personel w dowolnym terminie.

Na kiedy mogę zorganizować personel dla mojej firmy?

Dzięki pełnej automatyzacji platformy Fitjob organizacja Personelu jest często możliwa nawet na kolejny dzień. Oczywiście może to być inny dzień, weekend lub kilka dni – pełna dowolność i elastyczność.  

Gdzie mogę otworzyć Panel Pracodawcy?

Panel pracodawcy jest dostępny pod adresem www.app.fitjob.pl . Można go otworzyć w każdej przeglądarce internetowej.

Jak dodać ogłoszenie w Panelu Pracodawcy?

Dodanie ogłoszenia w Panelu Pracodawcy to zaledwie kilka kliknięć. Można je również zapisać jako szablon, aby kolejnym razem wpisać jedynie datę.

Jak wygląda proces rezerwacji Personelu?

W momencie, gdy kilku Studentów zgłosi się na Twoje Zlecenie nasz algorytm wybierze najbardziej odpowiedniego kandydata – wówczas otrzymasz email z danymi Studenta (imię, nazwisko, telefon). Informacja o rezerwacji będzie również widoczna w Panelu Pracodawcy w zakładce „Rezerwacje”.

Po wykonaniu Zlecenia należy zaakceptować i ocenić pracę Studenta w Panelu Pracodawcy wystawiając mu ocenę od 1 do 5. Jeśli po 7 dniach nie zostanie to wykonane – praca Studenta zostanie automatycznie zaakceptowana z oceną 5.

Czy korzystanie z Fitjob jest bezpłatne?

Tak. Opłata będzie należna dopiero w momencie, gdy Personel z Fitjob pojawi się i wykona pracę.

Ile kosztuje praca Personelu zorganizowanego przez Fitjob?

Mamy najatrakcyjniejsze stawki – już od 20zł (+ vat) za przepracowaną godzinę.  

Czy mogę udostępnić dostęp pracownikowi?

Tak, w Panelu Pracodawcy w zakładce „Użytkownicy” można udzielić dostęp pracownikowi na wybrany email z statusem „Manager” lub „Administrator”.

Czy mogę dodać kilka placówek?

Tak, w Panelu Pracodawcy w zakładce „Lokalizacje” można dodać dowolną ilość placówek i przydzielić do nich dostęp wybranym pracownikom / manager’om w firmie.

W jaki sposób opłacę Personel, który już wykonał pracę?

W każdy poniedziałek o godzinie 7 rano system wyśle fakturę za zakończone i zaakceptowane Zlecenia z poprzedniego tygodnia. Fakturę można opłacić poprzez bezpieczną płatność online organizowaną przez pośrednika płatności tPay.

Dla studentów

Czym jest aplikacja Fitjob?

Fitjob jest aplikacją dla Uczniów i Studentów, która oferuje jednodniowe lub kilkudniowe Zlecenia z wielu firm i branż, dostępne w elastycznych terminach.

Czy aplikacja Fitjob jest darmowa?

Tak, aplikacja jest całkowicie bezpłatna.

Gdzie mogę pobrać aplikację Fitjob?

Aplikację można pobrać klikając na ikonki sklepów dostępne na naszej stronie. Również można ją wyszukać bezpośrednio w sklepach Google Play i App Store.

Czy każdy może korzystać z Fitjob?

Aby korzystać z Fitjob wystarczy, że:

– masz smartfona

– nie ukończyłeś 26 lat

– masz status ucznia lub studenta

Czy stawki podane w aplikacji są kwotami netto?

Tak, wynagrodzenie podane w aplikacji jest kwotą netto („na rękę”). Minimalna stawka godzinowa w Fitjob to 17 zł netto.

Czy płacę dodatkowo jakikolwiek podatek?

Nie, osoby korzystające z Fitjob są zwolnione z podatku dochodowego i składek na ubezpieczenie społeczne. Dzięki temu otrzymasz wyższą kwotę „na rękę”.

Co zrobić aby otrzymać Zlecenie?

Aby otrzymać Zlecenie wybierz w Aplikacji ofertę, która Ci odpowiada i przyjmij ją. Następnie w ciągu 2 godzin otrzymasz informację czy zostałeś wybrany do Zlecenia.

Czy muszę fizycznie podpisywać dokumenty przed Zleceniem?

Nie, w Fitjob wszystkie procesy odbywają się online, dzięki czemu możesz od razu udać się na miejsce wybranego Zlecenia.

Kiedy dostanę wypłatę za wykonane Zlecenie?

Wypłata za wykonane Zlecenie może potrwać do 2 tygodni od wykonania Zlecenia. Jednak w praktyce często otrzymasz pieniądze na konto szybciej.

Otrzymałem Zlecenie ale nie mogę się na nim pojawić, co zrobić?

Jeśli otrzymałeś Zlecenia, ale nie możesz się na nim pojawić – jak najszybciej poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość na [email protected] lub dzwoniąc na telefon 737 162 507.